Tema: Re: Pinigu dovanojimas
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2020-07-02 08:51:32
Neturiu atsakymo i toki nelogiska klausima. Tai nera istatymo
pazeidimas. Sakykim tu man parduodi savo buta - mudu sukertam rankoms ir
tu man atiduodi raktus. Niekas nei manesnei taves nenubaus uz tokiu budu
atlikta sandori. Ar as taip daryciau - ne.

Tas pats ir su tuo 14999. jei jau dovanoti, tokiu budu, tai nera logikos
dalinti i dalis. Niekas nenubaus, jei iskart padarysi 30.000 a 45.000
euru pavedima, tai tikrai galima.

Taciau JEIGU iskils kokios nors problemos su treciaisiais asmenimis
(beje tai visiskai ne fantastika), pavedimai po 14999 jau bus
argumentais kitai pusei del apsimestinio sandorio.