Tema: Re: 1. k? rinkti prezidentu? 2. k? rinkti ? EU parlament??
Autorius: Apocalypto
Data: 2019-05-24 11:20:52
Kai kas bande iskraipyt ir varda, o iskraipymai pasklido internete. ir
ne visada i viska reikia ziuret taip rimtai. kartais sveika buti
savikritiskam ir pasijuokti is to. Kiekvienas renkasi, kas kam
priimtiniau. as turiu savo kategoriska nuomone ir niekas jos nepaskeis!
o jus spreskit kaip jums patogiau