Tema: Re: 1. ką rinkti prezidentu? 2. ką rinkti į EU parlamentą?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-05-23 15:10:48
Manantiems, kad skolas atiduoda tik bailiai-didele skola yra geris, nes byveni uz svetimus pinigus. Manantiems, kad skolas deretu kada nors grazinti, o kiti to laiko kasmet  mokantiems administravimo mokescius (Lietuvos atveju-600 mln!) -skola yra blogis ir skolon imama tik is butinybes


fenix" <kazkoks@kazkaip.com> schrieb im Newsbeitrag news:qc5kng$28r$2@trimpas.omnitel.net...
> 2019.05.23 10:37, nekas rašė:
>> Savo pradini klausima prisimink ir atsakyk pats i ji. Tai geriau didele
>> skola ar maza?
> 
> esant konkreciam istoriniam faktams apie paskutini skolos shuoli LT,
> geriau yra MAZA.
> 
>> On 2019-05-23 10:35 AM, fenix wrote:
>>> 2019.05.23 10:32, Lapinas rašė:
>>>> Imk skaičius ir pats pabandyk pasidaryti išvadas:
>>>> http://worldpopulationreview.com/countries/countries-by-national-debt/
>>>
>>> tai ir sakau, imkim Estija. Afganistanas, Irakas, USA - biski ne ta
>>> kategorija.
>>>
>>>> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message
>>>> news:qc5hql$uo3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 2019.05.23 10:19, Nerijus rašė:
>>>>>> On 2019-05-23 10:10 AM, fenix wrote:
>>>>>>> klausiu taves: didele valstybes skola geriau ne maza ar ne?
>>>>>>
>>>>>> Paziurim i Graikija. Didele skola. Viska pasidalijo ir laimingai
>>>>>> tinginiaudami gyveno 20 metu. Dabar tipo "sorry, bet neturim ish ko
>>>>>> grazhinti". Vokietis apsishiko, ir pradejo skola tiesiog nurashineti.
>>>>>> Kas laimejo duotoje situacijoje?
>>>>>
>>>>> cia aukstasis pilotazas. viskas prasidejo nuo to, kad jie fake duomenis
>>>>> EU pateikinejo
>>>>>
>>>>>> P. S. Dar karta pakartosiu, svarbu ne skolos dydis, bet kiek ir uzh
>>>>>> kokius % tau vis dar skolina. Kai skolinimas sustoja - turi problema.
>>>>>> Prieshingu atveju - varai toliau. Padarytu keliu ir pastatytu pastatu
>>>>>> skolintojai ish valstybes neishsivezh.
>>>>>
>>>>> tai ok. musu valstybes skola - dideli procentai. tas irgi gerai?
>>>>>
>>>>>
>>>
>> 
>