Tema: Re: 1. ką rinkti prezidentu? 2. ką rinkti į EU parlamentą?
Autorius: qwerty
Data: 2019-05-20 16:48:05
On 5/20/2019 2:05 PM, fenix wrote:

> 2 variantas. pirma varianta turim - realiai nepadare nieko

> turbut nusipirko vieta sarashe, o partiniu nenupirko.

Mano galva padare ka galejo. Niuansu kaip ir visur yra, bet sioj vietoj
mano galva svarbiausia nebut myznium ir turet savo pozicija. Visur
visiems geras ir tesingas nebusi. Siuo atveju balsuosiu uz moteri.

Guoga kaip visad isverstaskuris. Mano galva blogiau uz zalstiecius. Kur
ateina, ten sudo palieka. Nx jis.