Tema: Re: apie bankus
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-30 09:16:50
bet koks asmens duomenu ivedimas i bele kokia informacine sistema,
leidziancia vykdyti paieska ar atranka - jau reikalauja tos inspekcijos
leidimo tvarkyti asmens duomenis.

pvz imones, kurios tik parduoda butus tokius leidimus privalo issiimt,
nes vienaip ar kitaip preliminariu, notariniu sutarciu, butu aprasus
duomenis laiko. kad ir paprastam exeliuke - vistiek jau "informacine
sistema"