Tema: Re: Q: apie bankus
Autorius: Ruta
Data: 2009-04-29 12:40:15
Skaityk savo sutartį ir bendrąsias banko, kuriame yra tavo sąskaita,
verslo sąlygas.

IMHO manyčiau, kad gali. O greičiausiai  - jeigu taip nebuvo nuo pradžių
numatyta, tipo "pirmi xx metų nemokamai, paskui taip ir anaip - kad
kažkada tau atsiuntė arba oficialiai paviešino pranešimą, kad dabar bus
taip.