Tema: Re: apie bankus
Autorius: lasaZ
Data: 2009-04-30 07:46:33
tik nereikia del sito reikalo susireiksmint. Pries metu 10 ar 8 mano kontora
tuo metu gavo is Asmens duomenu apsaugos inspekcijos bauda uz tai, kad be
leidimo ivedinejo internetiniu pirkeju asmens kodus, vardus pavardes ir
adresus i apskaitos sistema, kad saskaita israsyt. Ju nuomone tai yra
"tiesiogines rinkodaros galimybe". Administracinis teismas irgi ne kiek
neabejojo. Zodziu toks sutikimas reikalingas jei jie bent kur nors turi tavo
duomenis isivede, nes musu biurokratai yra neprognozoujami.

lasaZ

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
ir kad nepareklamuot tai papasakosiu vakardienos nutikima linksma.
uzeinu i seba pasimt korteles kuria bankomate buvau palikes. sako priseskit
palaukit ir va sita popieruka uzpildykit. as kaip koks negrazus galvoju reik
paskaityt kas ten per popierukas, tikejausi aisku kazkuo susijes su mano
kortele. o ten pasirodo pareiskimas bankui kad jie gali naudoti tavo asmens
duomenis kokiem tai tiesiogines rinkodaros tikslam, ir du laukeliai
varnelems "sutinku" ir "nesutinku". klausimas tiems kam dar nejuokinga, kam
pildyt jei vistiek nesutinki?

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
seb'e ir dabar nemokamai