Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-22 09:56:29
sutartis nutraukta, bet  praejus menesiui virs kai jie delse su atsakymais
ir  per ju delsima persiverte ir planai ir
tipo atsinaudojau menesi su ju tuo puikiuoju planu , nors as griestai buvau
pries ju ta plana ir apskundziau iki pasirodant  ..:)  ..  seip ok siusiu is
oro lauzta   faksa , tipo  ka cia dirbat as nesutiku su ta saskaita!!  jus
vistiek per ta laika kol svarstet , emet teikt paslaugas naujuoju tarifu ,su
kuoriuo as nesutikau , kuri apskundziau iki jam pasirodzius , tad arba
perskaiciuokit senu tarifu arba as as  arba as  as na as as ka as,..as
nieko ...  as tik seip cia pats sugalvojau tad atleiskit jei ka )