Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-21 16:29:58
saskaita israsyta  ne po nutyraukimo ... popieriai nuisiusti del nutraukimo
kovo 13 d    planas keitesi kovo 16 d ..  atsakymas  is omnio kokie jie geri
gal pasilik arba prasis nuostoliu padengimo gautas  balandzio 15d  balandzio
16 d nutraukiau nafig ... tad gaunas kol jie nagrinejo apskundima ir prasyma
nutraukt praejo  virs menesio ...   tai jie uz ta laikotarpi ir ispiese
saskaita nors as ir nesutikau apskaundziau  iki asmeniniui  planui
atsirandant