Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-21 18:02:29
omnio visuose   salonuose (ps ten ne tikri omnis) niekas nieko nepasakys ..
pazystami dirba ir gerai pazystami  ,. tai net  klausymu  del nutraukimo
nieko negalejo pasakyt  .. nes is omnio gave tik sablona ka sakyt ir ka
kalbet    ..centriniam (tikram) nebent ,..bet trenktis i centrini laisves al
moket $ uz parkavima ir vistiek jauciu atsakymo negausiu
o saskaita tai gavos taip pilna nes periodas yra nuo 16 iki 16
o as ir klausiu ar jie isvis galejo israsyt saskaita jei as nesutikau su ju
salygom iki planopakeitimo pagal visus reikalavimus ir teises  ir ar galiu
apskust ta saskaita ??  jei nia ,tai nia moku 300 lt ir einu verkt  o dar
galutiniam variante omnis pripaiso visas netesybas nes kaipo as sutiksiu su
ju  asmeniniu apmokedamas .. :) o jei apskusiu ir perskaiciuos sutaupau
kokia 100 lt .. bet turiu zinot kaip ir ar galima ir ar tai teiseta o  ne
eilinis mano svaigimas   .. nes  teise  su teisybe juk daznai
prasilenkia..:(