Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: karolis
Data: 2009-04-20 16:46:57
taip. Lietuvoje uz garantini turi atsakyt pardavejas o ne atstovas

"Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gshu52$akl$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui?
> 
> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
> news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka parašyti? 
>> Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu net ir į 
>> teismą nebaisu :)
>>
>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai 
>>> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone.
>>>
>>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
>>> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui?
>>>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei 
>>>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui.
>>>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai  naujo 
>>>> daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada 
>>>> jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą 
>>>> tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai 
>>>> tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad 
>>>> pats sugadinai. Nu sekmės vienok.
>>>>
>>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet 
>>>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu 
>>>>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti 
>>>>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau 
>>>>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja?
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>> 
> 
>