Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 16:41:54
Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka parašyti? 
Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu net ir į 
teismą nebaisu :)

"Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net...
> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai 
> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone.
>
> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui?
>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei 
>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui.
>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai  naujo 
>> daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada jie 
>> turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą tau 
>> atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai tikėtinas 
>> variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad pats 
>> sugadinai. Nu sekmės vienok.
>>
>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet 
>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu 
>>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti 
>>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau 
>>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja?
>>>
>>
>>
>
>