Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 16:37:53
Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui?
Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei nesutvarko
vietoje, ir siunčia jau gamintojui.
Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai  naujo
daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada jie
turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą tau
atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai tikėtinas
variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad pats
sugadinai. Nu sekmės vienok.