Tema: Re: del draudimo pretenzijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-14 21:29:05
A cia ne greiciausia ne prie ko - taip zymimas automobilio tipas. O seip,
pradziai nuspresk ko tu nori ? Pesiotis ar ramiai laukti ? Kolkas sis
popierius taves nieko neipareigoja. Kol jie taves nepadave i teisma - gali
buti ramus. Argumentas, kad draudejas vyresnis uz vairuotoja ir tuo pagrindu
jie reikalauja grazinti dali imokos - bulshit. Net komentuoti sunku. Ypac,
kad jie net neraso, kad yra kazkoks tai papildomas ribojimas del kurio
susitarta (kurio teisetumas irgi labai smarkiai abejojamas).  Ka daryciau
ash, tai turbut bandyciau paskambinti laisko autoriui. Bet man lengviau -
ash su draudimu shiek tiek susijes. Ka daryciau tavo vietoj ? Turbut
bandyciau juos rastiskai grazia forma pasiusti i kokia erotine kelione.
99.9%, kad poto jie turetu palikti tave ramybeje.