Tema: Re: Priva?i? duomen? apsauga rusi?kai
Autorius: Sail
Data: 2017-02-10 08:33:26
Va su situo tai sutikciau. Tai sveikas poziuris i alkoholio vartojima.

Tik tikimybe kad va toks poziuris bus oficialus tai manau arteja i nuli.
Musu visuomenei dar simtmecio truksta iki tokio supratimo.

Idomu, kokios dabar normos isivezti alkoholiniu gerimu per siena nuosavam
vartojimui?
Nes panasu, kad su dabartiniais valdanciaisiais vyna jau teks pirkti is
lenkijos, ypac jei ta darant prie progos vaziuojant pro sali.