Tema: Re: Priva?i? duomen? apsauga rusi?kai
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-07 23:41:40
Mąno tėvų daugiabučio kieme auga keli medžiai, dideli jau. O po tais
medžiais esant geram orui renkasi vietiniai chroniukai, susinešę ten ir
kažkokį fotelį, ir suoliukų porą pasidarę, na ir su buteliu Kirčio, Žaibo ar
dar ko aptarinėja pasaulines bei vietines naujienas. Kelis kartus nugirdau
jų pokalbius, tai tokie patys, kaip aprašyti klasikoje: "Brianas - tai
galva. Ir Čemberlenas galva. Aš Čemberlenui piršto į burną nekiščiau." Ir
viską jie žino, kokį tepalą į BMW F30 pilti, kur geriausia atostogauti, koks
GPM tarifas naudingiausias, kokią įtaką turės Trampo išrinkimas Kurilų salų
klausimui. Visa tai sakau tam, kad tamsta čia pasisakėt lyg iš pikinių
liemenių ar to chroniukų klubo būtumėt.

Mąstyk giliau, studente. Tuo metu jau valstiečiai bujojo, reitingai
viršūnėse, rinkimai prie pat, ir jau buvo galandami antialkoholiniai
kalavijai. Valstybės monopolis, 2 parduotuvės per visą Lietuvą ir t.t. Šita
akcija prekybcentriai ne tik parodė tam tikrą būsimų planų absurdiškumą, bet
ir kažkiek atšaldė reformatorių galvas. Reductio ad absurdum, sakyčiau
protingas ir gudrus žingsnis. Bet tu ir tie chroniukai dar daug metų turėsit
peno pokalbiams ;)