Tema: Re: Priva?i? duomen? apsauga rusi?kai
Autorius: Sail
Data: 2017-02-08 08:20:45
Bet juk narodas tuos valstiecius i valdzia juk isrinko? Reiskia narodui
patinka ju politika su alkoholio akcizo kelimu ir visom kitom nesamonem.

Jei dabartine valdzia nori uzlipti ant to paties greblio kaip Adropovas
kazkada - nu tai pirmyn, kodel gi ne. Istorija megsta kartotis, ankstesnes
pamokos ateityje retai panaudojamos priimant sprendimus.

Bus proga keliaujant daugiau parsivezti is Lenkijos, be paprasto idomumo
prisides dar ir ekonomine potekste gaminant savo nuosavus gerimus.

Abejoju ar ta nesamone atsalde reformatoriu galvas.