Tema: Re: Atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: Regimantas
Data: 2017-01-29 19:15:37
Silpnai kazkaip, iskart i asmeniskumus.

O jei griztant prie temos, tai gal ne kaimynai is taves "atimineja", o
tiesiog tu nepagristai tikiesi turet silumos barjera uz dyka? Arba kas
tada "atimineja" is tu, kurie gyvena vienbuciuose namuose?

Ai ir siaip, jei ieskai teisybes gyvenime, tai ieskok iki galo, nes
kampiniai butai tai jau tiksliai pizdina siluma, nors moka visi vienodai.