Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-25 19:10:38
Ziurejau pasto atsakyma. Skamba taip: registruota korespondencija turi atnesti ir iteikti gavejui. Neradus gavejo, veliau, nesiojant kitas siuntas (dazniausiai KITA diena) atnesa pranesima K11. Nesant pranesima, siunta nebenesama!
Svarbu: pastas neturi galimybes patikrinti ar pastininkui nesant siunta buvo kas namuose ar nebuvo, tad jei pastarasis sako, kad nebuvo nieko, tad skaitoma, kad nebuvo :)