Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-24 21:00:06
Nu tai tas ir yra, kad jie net nepasivargina aiskintis ar yra gavejas namie - paste uzpildo saukimus ir sumeta i dezutes, o LP kurjeriu atveju, tai netgi neveza iki pasto dezutes, o perduoda pastui. Ir dar paraso, kad ant siuntos ner kontaktinio telefono, tai bukit malonus, atsiimkit pas kurjerius. Vieno siuntinio labai norejau, tai vaziavau iki ju. O jei pasiskambini ant saukimo nurodytu numeriu, tai akiu nedrasko ir atveza. Toks darbo stilius labai uzknisa, veztu ir atveztu, tai ne, reik zaist kate ir pele, saukimas-skambutis-pristatymas, nors galetu tiesiog vezt ir atvezt.