Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-24 19:57:30
RRT.
Pats tingejau uzsiimti, nes i namu adresa (kaime) pristato laiskininkas, nepriklausomai nuo dydzio, o kai bandziau atsisiusti miesto adresu tai irgi gavau pranesima. Tai siunciuos i namus ir nebesuku sau galvos. Miesto adresas turi privaluma, nes i kaimuka pastas vaziuodavo 1 kart per savaite, o miestas adresu nebesisiunciu del to, kad nepristato, o reik vaziuot iki pasto ir stumdytis su pensininkais, tai spjovaiu i miesto adresa.