Tema: Re: Iphonas ir šaltis
Autorius: Yvl
Data: 2017-01-17 18:06:02
perka lopai visokius premiumus, Audes A8, ar ten bemvus semakus. lopai.
lygiai taip pat dacia vaziuoja. marketingo aukos.

"nezinomas"  wrote in message news:o5b8q0$aae$1@trimpas.omnitel.net...

na va situo threadu ir toliau puikiai irodinejat kad Apple produkcija yra
overpraisintas gaidys
tiktai marketingo ir mados AUKOS perka Apple produkcija va pvz. kur kokioj
salyje geresnis pragyvenimo lygis ir daugiau lepsiu gyvena ten kas antras
vaiksto su iPhone :D nes juk iPhone ISSKIRTINIS telefonas :D nu atsiprasau
koks jis blet isskirtinis jei kas antras toki nesiojas, visi su vienodais
vaiksto ir alia ereliai :D man tai juokinga kai eini gatve ir matai arba su
iPhone zmogu arba su Samsung egde, o yra todel taip kad tupos galvos nieko
apart reklamos nemato, savo galva nemasta ir kaip AVINU banda perka tai kas
jiem BRUKAMA per reklama, o brukama yra todel kad is ju uzdirbama

P.S. Samsunginiai nesidziaugit nes ir jus jau bukagalvem marketingo aukom
patape

P.P.S. jei rinkciausi ir geru dabar telefonu (alia vadinamu topiniu) tai
pasirinkimas butu tarp
1.Huawei
2.LG
3.Xiaomi