Tema: Re: Iphonas ir šaltis
Autorius: nezinomas
Data: 2017-01-13 22:06:14
nu nu pradek gint aifono garbe :D
uzbegant gincam uz akiu - Apple produkcijos kokybe gera (bet ne pati
geriausia, stipriau uz vidutinioka) o visiem AKLIEM bandau pasakyt kad kaina
kaip uz tokia kokybe yra OVERPRAISINTA
P.S. gal nesivelk tu i gincus nes man px jusu nuomones, uzpisit pasiusiu
nachiort ir atsoks fantazija gincytis

sau tik del vienos priezasties nepirkciau iPhone - nes ju kaip prisikta
(visi turi) ir nieko jame tokio WOW nematau kad sudomintu