Tema: Re: Iphonas ir ?altis
Autorius: nezinomas
Data: 2017-01-15 12:46:47
del pakroveju maziausia stradalint reikia, paprasciausia naujesne USB
jungtis keicia senesne, nebegriz tie laikai kai reikedavo namie turet du
nokia tris samsung ir t.t. pakrovejus, infraredas naudingas bet retai
naudojamas daiktas...kartais padeda issisukt is padeties bet ir tas iseina
po biski is mados...pvz. TEO gala priedeliu distanciniai ne infrarediniai ir
tokio tipo istums su laiku infrareda, man pvz. LG labai patinka viena
funkcija ko kiti neturi "knock knock to lock and unlock" ir tas unlock tai
atrakinus telefona tave ismeta iskart "desktopa" o ne lock screena, nesaugu
bet labai patogu