Tema: Re: Policijos gaudyn?s
Autorius: svyt
Data: 2016-12-26 21:24:52
Nepastebejo gal, mane viena karta vairuojanti fura, baltarusu
 policininkas vijosi gal 15 km biski plikledziu, irgi galvojo, kad
 kazkas ne taip. Veidrodziai apsale, fig ten kas matosi, o ir
 neziuri nacionalkei i gala, kol nera tikslo ka lenkti. Prisivyt
 prisivijo, o aplenkt ir sustabdyt niekaip jam nesigavo ilga
 laika.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----