Tema: Re: Policijos gaudynės
Autorius: Glebas
Data: 2016-12-21 14:47:01
Tas "kosminis greitis", kurį pats pamini - 110km/h, kas yra kiek ten?
30m/s berods maždaug gaunasi.
Tik nereikia dabar pradėti patikslinimų iš serijos "jie kartais ir
210km/h lekia, 110 buvo kaip minimalus pavyzdys".
Nežinau kaip tamstai su jutimo reikalais, bet aš spec tarnybų sirenas
girdžiu na bent jau iš už puskilometrio, dabar jos tikrai pakankamai
balsingos.
Tad yra mažiausiai 10-15 sekundžių, kad susiorientuoti ir nekišti nosies
į gatvę, o jeigu jau esi gatvėje, dingti iš jos.
Na, bet jau kiek mačiau, tai ir 70-metėms bobutėms susiorientuoti
gaunasi puikiai.
Plius spec tarnybų vairuotojai irgi žiūri kur važiuoja, tad nelabai
suprantu kur čia ieškoma problemos.