Tema: Re: Tai vis tik kaip yra?
Autorius: NicMC
Data: 2016-12-22 10:36:58
On 2016.12.19 15:34, Linas Petkevičius wrote:

> Privalomi butini namo ekspluatacijai.

> Neprivaloma, tik neuzmirst laiku bangas pakelt priimant sprendimus.

> Kokie motyvai?

Administravimu kelis metus užsiėmė pati bendrija - mokama buvo tik darbo
užmokestis pirmininkui ir buhalterei. Išrinkus naują valdybą ir
pirmininką, sekančiame susirinkime buvo nubalsuota "sudaryti sutartį dėl
administravimo paslaugų teikimo. Ūkiškai - administravo pirmininkas už
algą, po to ir pirmininko alga buvo padidinta ir administravimą daro
trečia šalis už dar papildomus pinigus.

> Kodel neieme to nemokamo? jei tik seipsau, o ne del kompetencijos ar
> panasiu dalyku - galima nemoket.

Nes išsiskyręs, todėl "nerimtas".

> Turi teise reikalaut pagrisst.

> Jei tai pagristos sanaudos namo prieziurai - teks moket. Jei bus
> pereboras - galia nemoket.

Ar pagrįsta bendrijos archyvui naudoti komercinę patalpą pirmame aukšte,
kuri yra šildoma, kai yra bendro naudojimo patalpos rūsyje be atskiro
šildymo?