Tema: Re: Tai vis tik kaip yra?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-12-19 15:33:36

"NicMC"  wrote in message news:o38n7l$uul$1@trimpas.omnitel.net...

>N+k kartų gvildentas klausimas - kaip atskirti, kokie daugiabučio bendrijos
>sprendimai privalomi ir savininkams ne bendrijos nariams, o kurie
>neprivalomi? O jeigu norminio akto bent pavadinimą dar kas įmestų...

Privalomi butini namo ekspluatacijai.

>Vaizdo kamerų įrengimas - spėju bendras saugumas, todėl moka visi? O kaip
>tuo atveju, jeigu kameros 0.3 megapikselio, be infraredo apšvietimo, todėl
>nieko atpažinti neįmanoma?

Neprivaloma, tik neuzmirst laiku bangas pakelt priimant sprendimus.

>Administruojančios įmonės samdymas - bendrijos pirmininkas gauna algą, bet
>bendrija nutaria administravimui dar samdyti pašalinę įmonę. Kokie šansai
>ne bendrijos nariui nemokėti tai įmonei?

Kokie motyvai?

>Pirmininko darbo užmokestis - bendrija išrinko pirmininką ir nutarė mokėti
>jam darbo užmokestį. Buvo kitas kandidatas, kuris buvo pasišovęs dirbti
>neatlygintinai. Faktiškai irgi moku be reikalo?

Kodel neieme to nemokamo? jei tik seipsau, o ne del kompetencijos ar panasiu
dalyku - galima nemoket.

>Lėšos einamosioms išlaidoms renkamos be jokio plano, suma neparemta jokiu
>paskaičiavimu. Ar pakanka vien bendrijos susirinkimo sprendimo? O jei
>nuspręs rinkti po milijoną?
>Kaupiamosios lėšos renkamos be ilgalaikio plano. Klausimas tas pats.

Turi teise reikalaut pagrisst.

>Bendrija naudoja kambariuką, kuriame laiko dokumentacijos archyvą. Renkamos
>lėšos kambariuko išlaikymui (elektra ir šiluma). Kiek tai liečia ne
>bendrijos narį? O jeigu bendrija nutars pusę pirmo aukšto nusipirkti savo
>administracinėms patalpoms?

Jei tai pagristos sanaudos namo prieziurai - teks moket. Jei bus pereboras -
galia nemoket.

Man uzteko panasius klausimus sudestyt rastu ir pareikalauti pagristi.
Kadangi visame name buvau vienintelis ne bendrijos narys, turbut
paskaiciavo, kad atskira matematika man kainuos brangiai, o prota tas
debilas pis neproporcingai, tai rezultate uz jokias bendrijos nesamones
moket nereikejo.