Tema: Re: Q: teisiniai dalykai: domenas vs įmonės pav.
Autorius: fenix@h
Data: 2016-12-01 23:52:44
2016.12.01 22:45, LabaiNespauda rašė:
> Ką sako praktika tuo klausimu.
> Pvz.: yra UAB Bybasas ir UAB Pyzdauskas.
> UAB Pyzdauskas užregistravo ir naudoja www.bybasas.lt
> Yra kokių nors variantų, kad UAB Bybasas kokiu nors teisiniu keliu,
> galėtų bandyti perimti
> domeną?
> Reali situacija. Su mano uabo pavadinimu yra lygiai toks .lt ir lygiai
> toks.eu
> Man netrukdo, nes man pavadinimas be ryšio ir aš pavadinime esančios
> veiklos nevykdau.
> Bet užtat vykd\u veiklą ir turiu domeną, lygiai tokį patį, kaip kitas
> [...]

teoriskai ir teisiskai tavo uab pavadinimas turi Lietuvoj teisine galia
panasia, kaip registruotas prek zenklas, taigi, perdauk neisijausk
pirkdamas svetimouabpavadinimas.lt domenus. su .com tikrai px, su .eu nzn.

http://www.vpb.lt/index.php?l=lt&n=180 sita istaiga tau pades, prie
pavadinimu matysi viena ir ta pacia advokatu kontora praktiskai visur,
tai su ja gali ir konsultuotis.