Tema: Re: Del isejimo is firmos ir klientu peremimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-10-27 22:23:39
Pagal paklausimo emocianalumą ten daug kas nutyleta.

"pa@pc.lt"  wrote in message news:nutjo9$jt1$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkaip darbdaviai nutyli, kad nekonkuravimo laikotarpiu turi mokėti sulygtą
atlyginimą,
kitaip su nekonkuravimo sutartimi galima siusti nx  :-)

"Herkus"  parašė naujienų news:nutif7$jga$1@trimpas.omnitel.net...

O ka, turejot kokia nekonkuravimo sutarti pasirase? Jei ne, tai
nesuk kiausu. Cia ir yra kapitalizmas - kuris geresnis tas ir
klientus pasiima.

Juolab pats zino, kad nelaimes.

Mano kontaktuose buna 6-12men nekonkuravimo salyga t.y. nedirbt su
tuo paciu klientu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/