Tema: Re: Draudimo reikalai
Autorius: Night
Data: 2016-07-15 10:47:32
Aš tik bandžiau pasakyti, kad standartinis žmogus, nekasdieninėje
situacijoje (tokioje, kaip apipiltos grindys ir atėję vertintojai) paprastai
naiviai tikisi, kad viskas bus išspręsta protingu keliu, ir nėra pasiruošęs
diktofono įrašinėti pokalbiui ar tuo labiau adatų, kišti po nagais
vertintojui, kad parašytų išvadą raštu.

"prim" <first@prim.on> wrote in message

Tu - nepaimsi ir nepriversi. Tu tik lidla irasysi

Ir siaip, tokie sulyginimai rodo suvokimo trukuma

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/