Tema: Re: Q: Kelio ženklas
Autorius: Nematomas
Data: 2016-02-24 08:45:31
Pas mane analogiska situacija buvo. Zvejai buvo iprate velniazin kiek metu
vazinet kiaurai sodyba prie tvenkinio. Servitutinis kelias baigiasi ties
ivaziavimu i sodyba. Jokie zenklai nepadejo. Netgi pirma komplekta pavoge
:)) O kad tu zenklus pastatysi, tiems, kurie iprate ten vazinet, bus nei
silta, nei salta - varines toliau.

Viskas issisprende istempus grandine ir dali tvoros uztverus, kad
neapvazinetu uztvaros.