Tema: Re: Kelio þenklas
Autorius: Aras
Data: 2016-02-23 08:12:57
Na ar tikrai mane nubaus pagal Tamstos paminėtą ATPK straipsnį, jei aš pasistatysiu ženklą savo teritorijoje?
Keliai Lietuvoje projektuojami pagal STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“. Iš to išplaukia ir visi kiti niuansai (reikalingas projektas ar ne, reikalingas atitinkamų institucijų tvirtinimas ar ne).