Tema: Re: Kelio þenklas
Autorius: Aras
Data: 2016-02-23 10:55:48
KET nereglamentuoja ženklų statymo tvarkos. KET tik nurodo, kad eismo dalyviai laikytųsi ženklų tvarkos. Statymą reglamentuoja ženklų standartai ir konkretus projektas.
O inžinerinis statinys gali būti toks, kad nebūtina pateikti projekto įstaigoms peržiūrai (taip vadinamam suderinimui). iš to išplaukia, kad jei nėra prievolės projekto "suderinimui", tai ir ženklą galiu pasistatyti. Ir niekas manęs nenubaus.