Tema: Re: Žvejai ant ledo
Autorius: seno
Data: 2016-02-11 17:29:13
Karoli, ko tu nori ish diletantu kurie nera nei eketes pragreze, ka jau
kalbeti apie Kurshmariu leda.

Mes kazkada "juokaujami" sugalvojom 1 kurshmariu pingvinu taisykle:
jeigu sedi palatkei ir staiga visi sargeliai uzlinko i viena puse - bek.

Tesiant juokinga gelbetoju tema tai ish shilutes irgi gyventojus reiketu
perkelt, nes durniai zino gi kur gyvena paskui gelbetojai laksto maista
vezioja...