Tema: Re: Žvejai ant ledo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-02 17:20:56
IMHO uztektu tvarkos, kad elektroniniai leidimai zvejybai ziemos metu ant
mariu ledo isduodami ne daugiau kaip 24 valandoms į prieki.

On 2016-02-02 02:19, android wrote:
> Pasidomek norguose

Žinok, man neaktualu kas "norguose" darosi, bet ačiū, jog nors
nepasiuntei pasidomėti Islamo valstybės nuomonės šiuo klausimu :]

Koks skirtumas kas kur pasaulyje kaip reglamentuota, aš kalbėjau apie
Lietuvos teisinį reguliavimą šiuo klausimu. O Lietuvoje skęstančiųjų
gelbėjimas nėra vien skęstančiųjų reikalas. Bet aš tikrai nustebčiau,
jei sužinočiau, jog norvegai už visas gelbėjimo operacijas nelaimėlių
prašo susimokėti iš savo kišenės.

Aišku, galima iš viso iš valstybės funkcijų išimt avarines tarnybas ir
visą tą reikalą perduoti privačioms bendrovėms. Tipo, jei skęsti, tai
paskambini mobilniku, padiktuoji kreditinės kortelės numerį, tada tau
atsiunčia gelbėjimo laivą ir sąskaitą. Why not? Tik ar tikrai to norėtume?