Tema: Re: Telefono garantija
Autorius: svyt
Data: 2016-01-14 07:38:36
Del programines imones- mano visi androidai rutinti, ne karto su
 mmtc nekilo garantiniu gincu, net viena karta netikejo manimi ir
 "pataise" tik perinstaliuodami, vistiek po dienos nesiau
 atgal.
(blogai veike blutusas, po minutes kartais atsirasdavo
 pasaliniu garsu primenanciu vandens tekejima)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/