Tema: Re: Telefono garantija
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2016-01-12 21:39:46
Man po kokiu 11 men. sugedo nokija. Pirkta buvo megos tele2.
Namuose uzpildziau savo pageidavima, kad noriu babuliu. Nuejau, pardavejo
net nesigincijo, tik perklause ar tikrai noriu babkiu.
Tada paprase uzpildyti ju forma, kad atsisakau taisyti. Nusiunte ten kuda ta
tam materi telefa, po keliu dienu paskambijo, kad galiu
pasiimti babkes arba uz ta suma ka nors pirkti.
Viskas paprasta su normaliais pardavejais.
Butent pigu.lt piktybinis gaidis.