Tema: Re: Įmonės konfidencialios informacijos uždraudimas 3 metus
Autorius: Aras
Data: 2015-12-09 09:52:02
Apie komercinių paslapčių konfidencialumą aš neprieštarauju, bet ką daryti, kai į tokį sąrašą įrašytas profesinis tobulėjimas? Neprieštarauju apmokėti kursus, mokymus ir litas išlaidas.
O žala turėtų būti nurodyta konkreti ar pakanka aptakios frazės tipo "atlyginti visą patirtą žalą įskaitant trečiuosius asmenis"?

Koks CK straipsnis tuos dalykus aprašo?