Tema: Re: Įmonės konfidencialios informacijos uždraudimas 3 metus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-12-09 09:49:00
Patirtis ir konfidenciali informacija - skirtingi dalykai. Bandeles kepti tu
gali ir darbas pas konkurentus susijes labiau ne su konfidencialumo, o su
nekonkuravimo sutartimi.  Taciau jei receptura yra viesai neplatinama,
niekur placiai neskelbiama - tokiu budu ir is tokiu produktu kepti bulkuciu
tu irgi negali.

"Aras"  wrote in message news:n48m1f$esr$1@trimpas.omnitel.net...

Tada paklausiu kitaip: ar teisėtas reikalavimas nesinaudoti profesine
patirtimi tris metus po darbo sutarties nutraukimo?
Jeigu aš įmonėje patobulėjau, išmokau kepti bandeles, bet manęs nebetenkina
sąlygos, tai aš einu darbintis į kitą kepyklą, kur jau nebesimokau kepti
bandelių, nes jau moku. O sutartimi dabar mane įpareigoja konkurentų įmonėje
nekepti bandelių tris metus. Tai čia teisėtas reikalavimas?