Tema: Re: ant manes uzpyko serveriai.lt
Autorius: KP
Data: 2008-10-23 21:34:52
srautas su cpu aišku kad nesusijęs...
čia gal tamsta nesuprato, maždaug norėjau pasakyt kiek apsisukimų būna... nu bet
čia galų gale neesmė.

Dėl foto optimizavimo - originalaus dydžio foto nelaikomos saite, uploadinant
resize -> thumbnail/preview dydis ir išsaugoma.

man regis radau kame šaknys visumoj...
212.118.158.68 - - [23/Oct/2008:21:18:01 +0300] "POST
/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&id=94&mosmsg=Comment+added+succesfully%21
HTTP/1.1" 200 2063
"http://www.[saitas].lt/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&Itemid=26&id=250"
"Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.8) Gecko/20071008
Firefox/2.0.0.8 RPT-HTTPClient/0.3-3"
ir tokių daug daug... pakapsčius - comment spammer, nu tai žodžiu šeimininkė
nebegalės neprisijungusi daugiau komentuot ir tiek.

žodžiu čia kogero aš užnubinau :/