Tema: Re: ant manes uzpyko serveriai.lt
Autorius: KP
Data: 2008-10-23 20:05:34

NrKA wrote:
> Pas tave vien fotkės gal, kad 1hit vidutiniškai po 200kb gaunasi? :) Esu matęs  kai milžiniškus kiekius rijo vienas paprastutis puslapėlis, iš kurio viena nuotrauka buvo patalpinta į žinomą nekilnojamo turto skelbimų svetainę. Duomenų kiekio tiksliai nepamenu, bet vien ta pusės mego fotkė privarydavo apie 2gb trafiko per dieną.

nu yra galerija... bet tai be jos šunininkai neįsivaizduoja šuniško puslapio...
tai išmesti kaip ir nelabai išeis...
> Čia ne dedikuotas o vps bus, ar gera kaina priklauso nuo parametrų, ir ar sugebėsi prisižiūrėt pats.

nu jo jo, dedikuotas virtualus ten kažkoks... o pačiam prižiūrėt tai ir softą ir
viską pačiam konfigūruotis? tipo normalus ssh shelas ten irgi būtų? gal nėra
taip jau blogai...

> serveriai bent jau anksčiau duodavo webalizerį po defaultu, pasiknisk administravimo panelėj, gal rasi. Jame taip pat turėtų būt ir lankomiausios tavo psl nuorodos, gal ką pamatysi.
been there done that, 98% trafico eina iš root folderio...
rugsėjo statistika:
		avg	max
Hits per Hour 	288 	2688
Hits per Day 	6915 	10403
Files per Day 	5540 	9404
Pages per Day 	5720 	8868
Visits per Day 	704 	1180
KBytes per Day 	1.09 Gb 	1.86 Gb

čia jau gal rimtai laikas ala dedikuotą virtualų serverį imt?

--
KP