Tema: Re: ant manes uzpyko serveriai.lt
Autorius: Levas
Data: 2008-10-23 20:42:15
mano gyvuliu puslapis irgi generuodavo daug mb del ofsite nuotrauku naudojimo. Padariau referer tikrinima- jei linkas ne is mano domeino, pakeiciu nuotrauka i stilizuoto shikancio arklio paveiksliuka su uzrasu. Iskarto susitvarke- nes gudriukai visur padejo deti nuotraukas ir pumpuoti is mano serverio gigabaitus.

--
Bye, Levas