Tema: Re: Offtopic - kaip pasiekti Omnitel grupsų adminą ?
Autorius: No-Name
Data: 2017-02-02 16:15:42
Tavo pz gerai tol kol gerai, išeini iš pz ir bus vėl p*z* ;)

Aš siūlyčiau kitą variantą - sakykim suteikiu virtualų serverį, Modestas
apsiima migruoti esamą news struktūrą ir toliau tęsia savo brudną darbą,
žinoma neguldant viską ant jo pečių. Vėliau žiūrim kas su resursais ir
gyvenam toliau. Galų gale Modestas turi visą realią info. Mano manymu
svarbu tęstinumas. Jeigu nėra tęstinumo, tai neapsimoka net prasidėt, IMHO.
Domeną galima pririšti prie kelių esamų, kažkuria prasme susijusių su
šia veikla, ir perspektyvoje kergti nntp su web. Galimas naujas domenas,
nors mano manymu reikia gyventi ekonomiškai.