Tema: Re: Offtopic - kaip pasiekti Omnitel grupsų adminą ?
Autorius: Modestas
Data: 2017-01-09 15:24:00
Būsiu nustebęs jei per kalėdas šitas serveris dar veiks.
Nenustebsiu jei kokių nors akcentuotų asmenybių sukelti skandalai bus sprendžiami laido ištraukimu.
O jei visi susirūpinę dar padarytų crowdfundingą naujam archeologų bendruomenės news serveriui, galbūt atsirastų newsfeedas ir galimybė auditorijai persikelti į tuos naujus namus.