Tema: Re: Zebro Gala(s) - ar veiks vienu metu su dviem priedeliais
Autorius: Korke
Data: 2008-06-01 13:36:00
Oho koks cia kipishas kilo del manes
As laikyciausi tos nuomones, kad tuos 625 Lt moki uz antra priedeli, nes
tavo situacijoje tu dvi galas norejai ziureti iskart nuo pirmos dienos
sutarties, pagal sutarti 24men sakykim ant vienos tel linijos tu galejai
gauti uz dyka tik viena tv priedeli, o tu norejai iskart dvieju, todel uz
625Lt gavai dar viena ir moki uz ji.

Mano atveju, as turiu savo priedeli, kuri pasiemiau 2006 metais ir ta
sutartis jau baigesi, as ja galiu nutraukti nes esu pilnai ivykdes jos
isipareigojimus 24 men buti abonentu ju tv nes del to jie man PARDAVE
priedeli uz 1Lt

Dabar as apsigyvenu kitur ir kaip naujas abonentas (jei tokiu neleis patapti
ir pasinaudoti akcija, nes kiek zinau tokios kontoros taiko kazkoki
karantinini perioda, kad nutraukes viena sutarti negali pasiimti kitos
pasinaudojant naujam abonentui skirtomis akcijomis) tada drauges vardu tampu
nauju zebra+gala abonentu ir gaunu dar viena komplekta irangos uz "1Lt" su
24men ar kiek ten sutartimi. Tai vat mano klausimas ir buvo ar be jokiu
papildomu teo informavimu as galiu susijungti abu priedelius ir ziureti 2
skirtingus kanalus vienu metu. Bet greiciausiai to nebus ir as turesiu
moketi x2 abonentini gala'os o tikrai ne cia minima "tv aktyvavimo" mokesti
is xxxLt, kas yra manau priedelio kaina.

Gyvai visa sita dalyka man vistiek teks menesio gero begyje praktikoje
isbandyti.