Tema: Re: Zebro Gala(s) - ar veiks vienu metu su dviem priedeliais
Autorius: Fuga
Data: 2008-05-23 12:50:14
Taip galesi ziureti skirtingus kanalus. Tai yra 2 beveik nepriklausomi
irenginiai. Patogu yra tai, kad jei namie turi tam tikra sistema, pagal
kuria surikiuoti kanalai vienodai ant visu TV, tai padarius kanalu
perkilnojimus ir surikiavimus su vienu priedeliu, ta pati kanalu isdestymo
tvarka bus ir antrame priedelyje. Nereikia atskirai pertvarkyti.