Tema: Re: Zebro Gala(s) - ar veiks vienu metu su dviem priedeliais
Autorius: Andr
Data: 2008-05-23 16:33:48
Neklaidink zmoniu. Norint ziuret 2 per priedelius vienu metu reikia
uzsisakyti dvi TV. Jei uzsakyta viena, antra tau nieko nerodys. Net jei ir
leistu prisiregistruot, konfiguracija bus uzdeta turbut vienam tv ir jas abi
paleidus vienu metu strigines, nes neuzteks srauto. Norint uzsisakyti antra
tv reik ziuret ar paves linija toki pralaiduma, nes reikia ~12mb srauto.
Paprastai dvi tv parduoda jei atstumas iki stoties nevirsyja 1.5km.