Tema: Re: Del zebros pliusinio plano
Autorius: Akechi
Data: 2010-06-02 11:00:43
ten kai konfiguruoji wan, Connection Type pasirink ne MER o pati apatini
Bridging (tiksliai nepanemu pavadinimo). O toliau viskas kaip MER, tiek kad
tavo kompas gaus tiesiogiai TEO IP adresa. Su pliusiniu planu, teosas
pririsa mac adresa prie linijos ar kazka panasaus, jokiu user ir pass
nebereikia. Tik pries keisdamas is MER I bridging prisimink, kad reiks pora
valandu palaukt, kol teo sugalvos kita mac pasimti tai linijai, arba
skambink jiems, ir sakyk, kad komfiguruoji savo routeri ir reikia kad
staigiai atnaujintu mac'a. Jie del to daug nesipriesina, jai pasirodai gerai
ismanantis ka darai ;)