Tema: Re: Del zebros pliusinio plano
Autorius: Akechi
Data: 2010-06-01 12:39:26
Turiu ir aš tokį "džiaugsmelį", ir nieko neina padaryti, jei nori per MER
naudoti, tačiau su Bridge veikia puikiai. Blogybė tik tame, kad galima tik
vieną kompą pasijungti ir prarandi visus ASUS privalumus (FTP, print
serverius). Na bet jai pagalvojus reiks mokėt už teo be privalumų, ar
nemokėt ir savo naudot...